Pobyt w grodzie Kraka

W listopadzie byliśmy w Krakowie na fantastycznej wycieczce. Tym razem nie zwiedzaliśmy zabytków, byliśmy w innych ciekawych miejscach. Pobyt w grodzie Kraka zaczęliśmy od Parku Trampolin. Była tam wspaniała zjeżdżalnia z pontonem i wiele innych atrakcji. Wspólne skakanie wprawiło wszystkich w znakomity nastrój, wyzwoliło mnóstwo pozytywnej energii. Następnie pojechaliśmy do Centrum Edukacji Przyrodniczej. "Niesamowity świat zwierząt" zafascynował nas, przez półtorej  godziny wędrowaliśmy  przez wszystkie kontynenty i obserwowaliśmy żyjące tam zwierzęta. Przewodnik opowiadał o ich zwyczajach, sposobie odżywiania, rozmnażania, poruszania i obronie przed drapieżnikami. Poznawaliśmy królestwo zwierząt w szóstej klasie na lekcjach biologii, na zajęciach zdalnych,  w pracowni przyrodniczej nie ma tylu oryginalnych okazów.

Po południu gościliśmy w Sukiennicach, w Muzeum Malarstwa. Pani prowadząca zajęcia dała kartki, musieliśmy wypełniać luki i chodzić po całym muzeum szukać obrazów i  postaci na nich się znajdujących. Super zabawa. Z Sukiennic wyszliśmy o zmroku. Rynek krakowski o tej porze wygląda bajecznie. Jest pięknie oświetlony, wszystkie sklepy są otwarte. Każdy kupił sobie pamiątkę. Wysłuchaliśmy hejnału z Kościoła Mariackiego.

W drodze powrotnej śpiewaliśmy piosenki, było dużo śmiechu i zabawy. W dobie pandemii wycieczka była odskocznią od codziennego życia. Takich atrakcji trzeba nam więcej.