Super wycieczka

14 grudnia mieliśmy okazję uczestniczyć w wycieczce do Wieliczki i Krakowa. Chociaż pora prawie zimowa, to propozycja tego wyjazdu, okazała się bardzo nęcąca. Nikt z nas nie miał jeszcze okazji zobaczenia kopalni soli i na żywo obejrzenia samolotów. Dlatego z entuzjazmem wstaliśmy wcześnie rano i ruszyliśmy w trasę. Zwiedzanie zaczęliśmy od Kopalni Soli w Wieliczce, gdzie prowadzeni przez super przewodnika kluczyliśmy korytarzami kopalni „liżąc po drodze ściany”. Najpiękniej było w kaplicy św. Kingi, gdzie podziwialiśmy płaskorzeźby i potężne zrobione z soli żyrandole. Minusem dla naszych „kolegów łobuzów” okazał się fakt, że trzeba było dużo chodzić. Zupełnie wykończeni wróciliśmy do autobusu, by pojechać do muzeum lotnictwa. Podczas jazdy trochę odpoczęliśmy i posililiśmy się przed oglądaniem różnych rodzajów samolotów. To jednak tak nas wciągnęło, że o bólu nóg zapomnieliśmy. Na zakończenie wycieczki czekały nas największe atrakcje: trampoliny i jedzonko w McDonalds. Wróciliśmy do Straszęcina bardzo zadowoleni. Oby takich wycieczek było więcej.