Wycieczka do Zakopanego

28 maja  o godz. 5 rano wyjechaliśmy na 2-dniową wycieczkę klasową do Zakopanego. Po kilku godz. dotarliśmy do celu. Zaraz po przybyciu pani przewodnik zabrała nas nad Morskie Oko. Droga do przepięknego morskiego jeziora była długa w pocie czoła  ,ale za to widoki warte naszego trudu. Zrobiliśmy wiele wspaniałych zdjęć. Po obejściu Morskiego Oka pojechaliśmy  na obiadokolację do naszego pensjonatu Oliwia  , w którym spędziliśmy również noc.

Wieczorem przed spaniem udaliśmy się jeszcze na  krótki  spacer. Na drugi dzień po śniadaniu pani  przewodnik oprowadziła nas po Dolinie Kościeliskiej przekazując  wiele ciekawych informacji. Następnie wyjechaliśmy kolejką na Gubałówkę na której mogliśmy kupić pamiątki i podziwiać panoramę Zakopanego. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do Mc Donalda . Zmęczeni ale zadowoleni udaliśmy się do autobusu i szczęśliwie dojechaliśmy do domu. Podczas wycieczki mogliśmy zobaczyć piękno Tatr oraz wysłuchać wiele ciekawych historii opowiedzianych przez panią przewodnik. Dzięki pięknej pogodzie wycieczka  w pełni nam się udała.