Wycieczka do Stolicy Polski

„Istnieją tylko dwa sposoby na życie – żyć tak, jakby nic nie było cudem, lub jakby cudem było wszystko”.                                                                                         / Albert Einstein

13 czerwca 2022r., barrrrrrdzo wcześnie rano, wyruszyliśmy z koleżankami i kolegami z klas: 7b, 8a i 8b na „podbój” Warszawy. Niewyspanie towarzyszyło nam przez wszystkie trzy dni, ale nie poddawaliśmy się łatwo i wskrzeszając resztki energii (choć nauczyciele dzień w dzień twierdzili, że mamy tej energii za dużo) podążaliśmy zgodnie z planem wycieczki. Pierwszego dnia „chłonęliśmy” informacje i piękne widoki Warszawy (głównie Starówki) z przewodnikiem. Byliśmy też w Muzeum Powstania Warszawskiego, choć nie udało się tej wizyty wcześniej zarezerwować online, to na miejscu poczekaliśmy w długiej ale bardzo szybko posuwającej się kolejce i oglądnęliśmy trochę historii Polski.  W drugi dzień dalsza wędrówka po Warszawie oraz zwiedzanie Sejmu i Senatu. W trzeci dzień spędziliśmy kilka godzin w zawsze ciekawym Centrum Nauki Kopernika, a na koniec odwiedziliśmy chyba najciekawszy punkt wycieczki, szczególnie dla chłopców tj. Stadion Narodowy. Na wszystkich nas zrobił ogromne wrażenie. I choć warunki noclegowe nie były najlepsze, warto było na wycieczkę pojechać. Zwiedziliśmy trochę Warszawy, poznaliśmy/przypomnieliśmy sobie trochę historii i przede wszystkim dobrze się ze sobą bawiliśmy, rozmawialiśmy, pośmialiśmy się…