W Magicznych ogrodach

7 czerwca razem z naszymi kolegami z klasy II i III pojechaliśmy w daleką podróż autokarem, bo aż do Janowca k. Kazimierza Dolnego. Celem naszej wycieczki szkolnej był park rozrywki -  „Magiczne ogrody”. Na miejscu okazało się, że to wymarzone miejsce dla wszystkich dzieci pełnych energii. Przy wejściu przywitały nas wielkie i sympatyczne pluszowe postacie trolli.

Od przewodnika otrzymaliśmy mapę do Magicznych ogrodów, która ułatwiała nam poruszanie się po tym olbrzymim baśniowym terenie. Podczas pobytu spotkaliśmy gadającego skrzata, mruczące drzewa i wielkie marchewkowe pole. Jeździliśmy mini pociągiem po Kwiatowej dolinie, zjeżdżaliśmy w workach z super wysokiej zjeżdżalni, wspinaliśmy się w Zamku wróżek i w Krasnoludzkim grodzie po wielu konstrukcjach na linach. Wysłuchaliśmy też kilku ciekawych opowieści o krasnalach. Każdy mógł sprawdzić swoją wytrzymałość na placu zabaw o nazwie Smocze gniazdo, które wyposażone było w ciekawe urządzenia. Najwięcej adrenaliny dostarczył nam pobyt w Mroczysku - krainie smoka i spotkanie z nim „oko w oko”. W tym całym zamieszaniu pamiętaliśmy o posiłku, po którym zjedliśmy pyszne lody. Przed wyjazdem do domu odwiedziliśmy sklepik z pamiątkami, gdzie kupiliśmy tematyczne upominki.

Pozytywnie zmęczeni ruszyliśmy w długą drogę powrotną do Straszęcina. Mimo to, bardzo nam się podobało. Dziękujemy mamie Dominiki, Marysi i Nikoli, że pojechały razem z nami i czuwały nad naszym bezpieczeństwem.